r

Vesting Finance introduceert Vesting Support

Vesting Finance is gestart met een nieuwe dienstverlening: Vesting Support. Met deze service richten we ons op klantbehoud en het voorkomen van incassoprocedures door middel van een intensieve contactstrategie. Op onze website vind je meer informatie.
Chantal Vesting Medewerker
Chantal
7/11/2024
5 min leestijd

Wij zien dat het voorkómen van incassoprocedures een steeds belangrijker onderwerp is in de gesprekken met onze opdrachtgevers. Dit is onder andere het gevolg van het almaar toenemende belang van een gedegen en maatschappelijk verantwoord debiteurenbeheerproces.

Samen met een grote bancaire opdrachtgever hebben wij een nieuwe service ontwikkeld, waarbij we in de periode vóór opeising van een lening een intensieve contactstrategie hanteren om er alles aan te doen om een incassoprocedure te voorkomen. Voor onze opdrachtgever zorgt dit voor een hogere retentie en klanttevredenheid; voor de consument biedt deze dienst een extra mogelijkheid om zaken tijdig met ons op te lossen en ophogingen te voorkomen.

Han Sijssens
, Commercial Director bij Vesting Finance: “We verwachten met deze service verder bij te dragen aan de doelstellingen van onze opdrachtgevers en zetten opnieuw een stap vooruit in ons sociaal incassobeleid. We denken daarbij dat deze contactstrategie in veel sectoren van waarde zal zijn en zullen onze commerciële strategie hier in 2025 op afstemmen.”


Is je interesse gewekt en wil je meer weten? Neem gerustcontact met ons op via sales@vestingfinance.nl.